3ο χλμ. Ε.Ο. Λαμίας - Λυγαριάς

Παθολογική Κλινική

Η Παθολογική Κλινική της Κλινικής Λαμίας λειτουργεί σε σύγχρονες εγκαταστάσεις με σκοπό την εξατομικευμένη ιατρική προσέγγισή του ασθενή.

Υπηρεσίες

Στο πλαίσιο αυτό  η Παθολογική Κλινική υποστηρίζεται από:

• Κορυφαίους εξειδικευμένους ιατρούς με πολυετή εμπειρία, σημαντικό επιστημονικό έργο στον Τομέα της Ογκολογίας στην Ελλάδα και το Εξωτερικό και με ενεργή συμμετοχή σε διεθνή συνέδρια και καινοτόμα ερευνητικά προγράμματα.

• Εξειδικευμένους νοσηλευτές, με βαθιά γνώση των πολύπλευρων κλινικών, ψυχολογικών και κοινωνικών αναγκών των ασθενών.

• Ιατρείου πόνου με αποστολή τον έλεγχο του πόνου και άλλων συμπτωμάτων, η παρέμβαση στα συγκεκριμένα σημεία που εμφανίζεται ο πόνος και η αδρανοποίησή του, καθώς και η νοσηλεία κατά τα τελικά στάδια.

• Αγγειοχειρουργική κάλυψη των αναγκών των ασθενών ιδίως των ογκολογικών και νεφρολογικών ασθενών και εμπειρία για κάθε αγγειακή προσπέλαση (μοσχεύματα, fistula, port, κεντρικοί φλεβικοί καθετήρες).

• Ψυχολογική υποστήριξη των χρονίως πασχόντων ασθενών.

Η Παθολογική Κλινική ασχολείται με :
  • Την διάγνωση και θεραπεία όλων των περιστατικών που εμπίπτουν στο φάσμα της εσωτερικής παθολογίας τόσο ως νοσηλευόμενοι ασθενείς όσο και σε εξωτερική βάση.
  • Σε επίπεδο εξωτερικών ιατρείων η κλινική καλύπτει περιστατικά όλου του φάσματος των παθήσεων της παθολογίας.

• Διάγνωση, αντιμετώπιση και θεραπεία όλων των παθολογικών νοσημάτων.

• Πρόληψις των παθολογικών παθήσεων και εφαρμογή προληπτικής ιατρικής και προσυμπτωματικού ελέγχου.

• Η κλινική διαθέτει σύγχρονο και άρτιο ογκολογικό τμήμα χημειοθεραπειών.

• Υποστηρίζεται απο σύγχρονο μικροβιολογικό εργαστήριο.

• Διαθέτει πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα για την ασφαλή μεταφορά των ασθενών.

Όσο αφορά την οργανωτική λειτουργία της παθολογικης κλινικής προσφέρει :

• Πρωινή ενημέρωση επί των περιστατικών των νοσηλευομένων ασθενών.

• Λεπτομερειακή καταγραφή του ιστορικού του ασθενούς και των ευρημάτων της κλινική εξέτασης.

- Ανάλυση των προβλημάτων κατά συστήματα.

- Ερμηνεία των κλινικών και εργαστηριακών ευρημάτων και αξιολόγησή τους.

- Συμπέρασμα και πιθανή διάγνωση.

- Επιλογή θεραπείας σύμφωνα με τη διεθνή πρακτική.

• Καθημερινή παρακολούθηση και σχολαστική εξέταση των ασθενών καθώς και επαναξιολόγηση της πορείας της νόσου των, με ανάλογη καταγραφή των δεδομένων και αλλαγή ή προσθήκη θεραπευτικών μεθόδων.

• Καθημερινή ενημέρωση των συγγενών των ασθενών.

• Λεπτομερές και διεξοδικό ενημερωτικό σημείωμα δίδεται στον ασθενή κατά την έξοδό του δακτυλογραφημένο το οποίον περιλαμβάνει:

- Αναλυτική πορεία της νόσου του ασθενούς.

- Αναλυτική περιγραφή των εργαστηριακών εξετάσεων.

- Θεραπευτική αγωγή που εφαρμόσθηκε κατά τη νοσηλεία του και θεραπευτική αγωγή που θα ακολουθήσει εξωνοσοκομειακά και για πόσο χρονικό διάστημα.

- Διαιτολόγιο, ανάλογα με τη νόσο.

- Δακτυλογραφημένη συνταγή με σχεδιάγραμμα  ημερήσιου προγράμματος λήψεως φαρμάκων.

- Οδηγίες για επανέλεγχο και επανεξέταση.